ANUNT !!!
Eliberarea
Avizului Anual de Libera Practica pentru anul 2024
se face incepand cu data de 01.10.2023
Ce documente imi trebuie?
- Extras din revisal pentru dovada angajarii si pentru calcul cotizatiei
- Asigurare de malpraxis valabila 01.01- 31.12.2024, la valoarea minima a riscului asigurat astfel:
- 10.000 Euro – unităti sanitare cu paturi
- 4.000 Euro – ambulatoriu, cabinete
- 2.000 Euro – farmacii
- Orice alt document care dovedeste o modificare aparuta (nume, loc de munca, incetare contract, concediu crestere copil, etc.)
- Copie la cartea de identitate pe care se trece: nr. de telefon, adresa de email, initiala tatalui pentru actualizarea bazei de date (doar pt cei care nu au prezentat pana acum)
Cum platesc cotizatia de membru?
- Cotizatia anuala este de 12% din salariul de incadrare (din extras de revisal) si se poate plati in 2-4 transe (rate)
- Se poate achita doar prin transfer bancar sau la sediul nostru doar cu cardul bancar
ATENTIE !!!! NU SE MAI INCASEAZA COTIZATIA IN NUMERAR
Trebuie credite EMC?
- Da, daca un asistent a profesat in cursul anului 2023 o perioada de 6 luni+ 1 zi este obligat sa aiba 30 credite
Cum se pot acumula aceste 30 credite?
- creditele se pot obtine GRATUIT si pe platformele de cursuri on-line de pe site-ul filialei www.oammr-sv.ro
ATENTIE!!! Din motive tehnice care nu tin de competenta noastra, actualizarea cursurile on-line de pe platforma nationala, in baza noastra de date, este mult intarziata, din acest motiv va rugam sa prezentati la avizare diplomele cursurilor absolvite in copie sau in format PDF pe telefon
PROGRAMUL CU PUBLICUL FUNCTIONEAZA DOAR PE BAZA DE PROGRAMARE ON- LINE
CUM?
- Se acceseaza site-ul filialei www.oammr-sv.ro
- Se acceseaza rubrica Programari on-line
- Se bifeaza rubrica in functie de nr de avize
- Se apasa Book Now
- Se alege biroul de secretariat
- Se alege data si ora (programul afiseaza numai orele si zilele disponibile pentru biroul ales)
- Aveti posibilitatea de a verifica birourile de secretariat daca sunt disponibile la o anumita zi si ora
- Obligatoriu logarea cu email sau facebook
- Daca totul este in regula o sa primiti mesaj de confirmare
IMPORTANT!!!
Unitatile sanitare care au mai mult de 5 avize, depun toate documentele la sediu si vor fi contactati pentru eliberarea
avizelor.
PENTRU EVITAREA AGLOMERATIEI NU PRIMIM FARA PROGRAMARE!!!
Relatii suplimentare doar pe email: oammr_suceava@yahoo.com